დღე I
მე ვისწავლე საქაღალდეების შექმნა და დახარისხება.
ბლოგის შექმნა, დასათაურება , რედაქტირება;
დოკუმენტების დახარისხება და შესაბამის საქაღალდეში გადატანა.
გავეცანი ინტელის პროექტებით სწავლებას, კერძოდ დამატებით რესურსებს და საბაზო საშუალო საფეხურის პროექტებს.
დღე II
დღეს გავიგე რას ნიშნავს მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები. დავწერე რა არის ზოგადი შეკითხვა ჩემი პროექტისთვის, ასევე დავწერე თემატური შეკითხვა და შინაარსობრივი შეკითხვა.
ამ ყველაფრის შემდეგ უფრო ნათელი გახდა რა განსხვავებაა ამ სამ შეკითხვას შორის და როგორი აუცილებელია სწორად გაწერა და ჩამოყალიბება სამომავლო პროექტისთვის.
დავწერე პროექტისთვის შესაბამისი სტანდარტები.
დღე III
გავეცანით საავტორო უფლებების ქაოსს. დავწერეთ ტესტი მოცემულ პრეზენტაციის შესახებ და შევამოწმე ცოდნა რამდენად კარგად გავიგე მქონდა 10 პასუხიდან 7 სწორი პასუხი. ასევე გავეცანით და შევავსეთ გამოყენებული ლიტერატურის შაბლონი. მოსწავლის პოზიციიდან გამომდინარე გავაკეთე პრეზენტაცია მოცემულ დავალებაზე (ფაუერ ფოინთში).
დღე IV
gavecaniT Sefasebis rubrikas. urTierTSefasebis rubrika.
დღე V
გავეცანით ტესტის და კველვის მეთოდებს.
დღე VI
დღეს ვისწავლე ბროშურის შედგენა, პორმათით არჩევა და შრიფტის შეცვლა. ასევე დისკზე ავაწყეთ საქაღალდე და დავწერეთ გუგლში ტესტი სწორი პასუხებით;
დღე VII
ავტვირთე საქაღალდე გუგლის დისკზე და გამოვაქვეყნე ბლოგზე;
მე ვისწავლე საქაღალდეების შექმნა და დახარისხება.
ბლოგის შექმნა, დასათაურება , რედაქტირება;
დოკუმენტების დახარისხება და შესაბამის საქაღალდეში გადატანა.
გავეცანი ინტელის პროექტებით სწავლებას, კერძოდ დამატებით რესურსებს და საბაზო საშუალო საფეხურის პროექტებს.
დღე II
დღეს გავიგე რას ნიშნავს მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები. დავწერე რა არის ზოგადი შეკითხვა ჩემი პროექტისთვის, ასევე დავწერე თემატური შეკითხვა და შინაარსობრივი შეკითხვა.
ამ ყველაფრის შემდეგ უფრო ნათელი გახდა რა განსხვავებაა ამ სამ შეკითხვას შორის და როგორი აუცილებელია სწორად გაწერა და ჩამოყალიბება სამომავლო პროექტისთვის.
დავწერე პროექტისთვის შესაბამისი სტანდარტები.
დღე III
გავეცანით საავტორო უფლებების ქაოსს. დავწერეთ ტესტი მოცემულ პრეზენტაციის შესახებ და შევამოწმე ცოდნა რამდენად კარგად გავიგე მქონდა 10 პასუხიდან 7 სწორი პასუხი. ასევე გავეცანით და შევავსეთ გამოყენებული ლიტერატურის შაბლონი. მოსწავლის პოზიციიდან გამომდინარე გავაკეთე პრეზენტაცია მოცემულ დავალებაზე (ფაუერ ფოინთში).
დღე IV
gavecaniT Sefasebis rubrikas. urTierTSefasebis rubrika.
დღე V
გავეცანით ტესტის და კველვის მეთოდებს.
დღე VI
დღეს ვისწავლე ბროშურის შედგენა, პორმათით არჩევა და შრიფტის შეცვლა. ასევე დისკზე ავაწყეთ საქაღალდე და დავწერეთ გუგლში ტესტი სწორი პასუხებით;
დღე VII
ავტვირთე საქაღალდე გუგლის დისკზე და გამოვაქვეყნე ბლოგზე;
ქალბატონო მარი, ძალიან მომეწონა თქვენი პროექტი. წარმატებები თქვენც და თქვენს მოსწავლეებსაც!
ReplyDelete